Viden

Hvad er en persona

Hvad er en persona?

I denne artikel vil jeg vise dig, hvordan du udvikler en persona, og bruger den til at styrke din kommunikation og markedsføring.

Læs mere
Segmentering

Hvad er segmentering?

Her viser jeg, hvordan segmentering hjælper dig med at ramme præcist, skabe stærkere relationer og øge effekten af din markedsføring.

Læs mere
Hvad er on-page SEO?

Hvad er on-page SEO?

Jeg forklarer, hvad on-page SEO er, hvorfor det er vigtigt, og hvordan du optimerer din hjemmeside for både Google og dine besøgende.

Læs mere
hvad er off-page seo?

Hvad er off-page SEO?

Her forklarer jeg, hvad off-page SEO er og hvordan links, omtaler og autoritet uden for din hjemmeside påvirker din placering i Google.

Læs mere
CPM

Hvad er CPM?

CPM står for cost per mille – her viser jeg hvad det betyder, og hvornår det giver mening at bruge som et KPI.

Læs mere
Hvad er en SEO-audit?

Hvad er en SEO-audit?

Få et klart overblik over en SEO audit – en teknisk analyse, der afslører fejl og styrker din synlighed på Google.

Læs mere
Book en konsultation